Dotaz: Rozvrhování práce na DPP/DPČ po novele ZP

Předpokládám, že rozvrhování pracovní doby u dohodářů je kvůli ochraně zaměstnanců, tzn. že by to mělo vyhovět co nejvíc těm zaměstnancům? Pokud už v téhle době máme nastaveno to, že pro ně  máme přidělenou práci na nějaké časové období a oni si chodí podle toho jak potřebují, jak jim to vyhovuje a já jim to podle toho zaplatím, je možné na to něco sepsat? Podepsat, že oni budou chodit v rámci svých možností v tomhle období a budou si to zaznamenávat do evidence pracovní doby, kterou já eviduji a podle toho jim to zaplatím, takže splním všechny ty podmínky, ale nemůžu jim to plánovat, protože bych jim uškodila.

Tento obsah je určen pouze pro předplatitele. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.

Vyžádat vzor mohou pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.

Od 1. 1. 2024 nabyla účinnosti novela zákona o zaměstnanosti! Více informací zde.

Dotazy v poradně mohou pokládat pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.